10. května 2015

neděle, května 10, 2015
8 komentářů štítky
zdroj
Název: Galavant
Země původu: USA
Roky vysílání: 2015 - ????
Domovská stanice: ABC
Tvůrce: Dan Fogelman
Žánr: Komedie, Hudební

Hlavní obsazení: Joshua Sasse (Galavant), Karen David (Isabella), Mallory Jansen (Madalena), Timothy Omundson (Richard), Luke Youngblood (Sid), Vinnie Jones (Gareth), Darren Evans (kuchtík Vincenzo)

Popis: Bylo nebylo, hrdina Galavant statně porážel draky, byl ochráncem nevinných a méně šťastných. Jednoho dne však zlý král Richard podlehne kouzlu Galavantovy lásky Madaleny a unese ji. Ve svatební den Madaleny a Richarda se Galavant statečně probojuje do paláce, aby zachránil svou lásku. A zde, v momentě, kde všechny pohádky většinou končí, náš příběh teprve začíná. Madalena ochromí Galavanta, když mu oznámí, že si raději zvolí slávu, bohatství a korunu, a zlomí tak hrdinovo srdce. O pět let později se s Galavantem opět setkáváme, když upíjí svůj žal. Kompletně se vzdal svého hrdinství, není ve formě a je to prostě zlomený člověk. Jeho věrný pomocník Sid však vidí příležitost, když do města přijede princezna Isabella, která hledá "zdatného Galavanta". Isabella ho požádá, aby zachránil její království od zlého dobyvatele, kterým není nikdo jiný než král Richard. Galavant musí nasednout zpět do sedla, obecně i doslova, aby se pomstil svému nepříteli, vyhrál zpět Madalenu a zajistil si tak svůj pohádkový konec. Hrdina si však neuvědomuje, že mu Isabella možná neřekla úplně celý příběh... (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Kdo neznáte Galavanta, koukejte to napravit! Na stránce serial-zone to byl letos obrovský hit, který si tam zamiloval naprosto každý fanoušek seriálů – včetně mě. Věřte mi, že zatím jsem vám seriály jen doporučovala, ale Galavanta vám přímo nutím, protože je to opravdu dokonalost! Je to komediální muzikál, který místy připomíná spíš pořádně praštěnou parodii, ale je to neskutečná sranda! Má pouze deset epizod a navíc má každá epizoda jen dvacet minut, takže zkouknout tenhle skvost nikoho nezabije. Věřte mi, že stojí za to. Snad nikdy jsem se u žádné komedie tolik nezasmála, protože tenhle seriál si je vědom toho, že je to ptákovina na entou a nebojí se to přiznat. Díky tomu se v něm objevuje nenucený humor, až jsem musela místy i brečet smíchy. 
Každá postava je perfektní a doopravdy každou z nich miluju, což se mi snad nikdy nestalo. Vždycky si najdu někoho, kdo mi leze na nervy, ale tady k tomu prostě nedošlo. Tady právě naopak mám problém říct, koho z nich mám nejradši. Herci jsou perfektní a vážně všichni umí zpívat, což mě hodně překvapilo. Největším problém tohohle seriálu je ale americké publikum. Zatímco tady to byl hit jako blázen, u nich si nějaké zázračně velké publikum nenašel. Byla jsem si jistá, že Galavant po první sérii skončí a v prodloužení jsem už ani nedoufala, ale světe, div se, ono přišlo! Galavant dostal objednávku na nových deset epizod a já se jich už nemůžu dočkat! Věřím, že se pobavím stejně jako u první série.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Tak jo, tohle musím vidět! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy musíš! :D Je to neskutečná prdel (s prominutím). Určitě jsou ale nutné titulky, vzhledem k tomu, že zpívají. Občas jsem nevěděla, o čem :D

      Vymazat
    2. Tak jsem ho za dnešek zkoukla a musím říct, že je fakt suprový! :D Už aby byla druhá řada :)

      Vymazat
    3. Jsem strašně ráda, že se ti líbí! Já se u něj fakt řezala smíchy! :D

      Vymazat
  2. Galavanta jsem už viděla... dvakrát :D Že bych to dala po třetí, když jsem právě dokoukala Veronicu Mars? Mimochodem, už zase se vztekám nad tím ukončením :D
    Jinak bezva článek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho taky určitě neviděla naposledy :D Minimálně před začátkem druhé řady si ho dám znovu. A jo, Veronica skončila blbě, ale alespoň jsme dostali film :D

      Vymazat
  3. Vůbec to neznám, ale vypadá to zajímavě :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ono to i zajímavé je! ;) Ale hlavně je to strašná sranda.

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)