5. května 2015

úterý, května 05, 2015
4 komentáře štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?
 
  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  • Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Hledání Aljašky
John Green

Řítila se k nám plnou rychlostí a něco křičela, ale co, to jsme neslyšeli dřív, než jsme uviděli, jak jí od pusy odletují sliny. (~ str. 81)

Žena, jejíž jméno jsem neznal, protože tohle byl obchod toho druhu, jaký nebude plýtvat penězi na jmenovky, měla na levé tváři bradavici a z ní rostl jeden dlouhý bílý chlup. (~ str. 212)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Já vím :) Dneska večer ji budu dočítat. Co na ni zatím říkáš? Já jsem nadšená, Green je rozhodně šálek mé kávy.

      Vymazat
  2. Ten paperback je úžasný! Já mám doma normální, pevné vydání, takže...:D
    Tohle meme mě učarovalo a časem se ho chci zúčastnit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám radši pevnou vazbu, ale Yoli má mnohem hezčí obálky a hlavně knížky bez chyb, což se bohužel o Knižním klubu říct nedá, takže jsem měla poměrně jasno, po jakém vydání sáhnu :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)