8. května 2015

pátek, května 08, 2015
4 komentáře štítky
zdroj
Název: Once upon a time
Země původu: USA
Roky vysílání: 2011 - ????
Domovská stanice: ABC
Tvůrce: Edward Kitsis, Adam Horowitz
Žánr: Fantasy, Drama

Hlavní obsazení: Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Henry Mills), Lana Parilla (Zlá královna / Regina Mills), Josh Dallas (Princ James David / David Nolan), Ginnifer Goodwin (Sněhurka / Mary Margaret Blanchard), Robert Carlyle (Rampelník / pan Gold), Colin O´Donoghue (Kapitán Hook / Killian Jones), Emilie de Ravin (Kráska / Belle), Meghan Ory (Červená karkulka / Ruby), Michael Raymond-James (Baelfire / Neal Cassidy), Georgina Haig (Elsa)

Popis: Pohádky existují. A v jedné z nich zlá čarodějnice všechny postavy z pohádkového světa zaklela a uvěznila ve skutečném světě, kde si už nikdo z nich nepamatuje kým původně byl... (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Once upon a time je momentálně jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Začala jsem ho sledovat po skončení první řady, takže jsem mohla zkouknout tolik dílů za sebou, kolik jsem jen chtěla. Netahala jsem ale bláznivě jeden díl za druhým, protože mě první série nijak zvlášť nebavila a sledovala jsem ji spíš z nudy, protože jsem neměla co dělat. Druhou řadu jsem si pustila ze setrvačnosti a počítala s tím, že seriál někde v průběhu přestanu sledovat. Byla jsem proto opravdu nesmírně překvapená, že mě začal bavit. A od té doby se v mých očích seriál jen a jen zlepšuje. Vše to začalo příchodem postavy Kapitána Hooka, kterého upřímně miluju, a to dokonce tak moc, že bych se s největší pravděpodobností přestala na seriál dívat, kdyby jeho postava jakýmkoliv způsobem odešla. 
Miluju pohádky všeho druhu a nejednou jsem si se svou fantazií představovala, jak by to vypadalo, kdyby se všechny pohádky skloubily dohromady a já mohla sledovat společné počínání jejich hrdinů a padouchů. I přesto, že se jedná o pohádky, děti bych na seriál ale asi koukat nenechala, protože je to poněkud temnější příběh než originály. Pokud tedy máme rádi pohádky všeho druhu, OUaT je rozhodně seriál pro vás. A pokud vás nebude první řada bavit, nevzdávejte to a dejte šanci i té druhé. Já zatím byla asi nejvíc spokojená se třetí sérií :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Tenhle seriál mám celkem ráda, teď čtu knížku na jeho motivy, zatím je to ale spíš zklamání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem, že se knížka seriálu nevyrovná, právě proto se jí vyhýbám :D

      Vymazat
  2. Taky můj oblíbený seriál :-) Ale teď už mě bohužel přestal bavit, skončila jsem v půlce čtvrté série a zatím se nemůžu donutit koukat dál :-( Ale určitě mám v plánu ho někdy dokoukat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se nejvíc líbila třetí série, ale čtvrtou žeru hlavně kvůli tomu, že se konečně dali dohromady Emma s Hookem :D První polovina s Frozen zápletkou se mi hodně líbila, tahle druhá polovina už není tak dobrá, no, ale snad to bude lepší :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)