13. července 2015

pondělí, července 13, 2015
2 komentáře štítky
zdroj
Název: The Flash
Země původu: USA  
Roky vysílání: 2014 - ???? 
Domovská stanice: The CW
Tvůrce: Greg Berlanti, Andrew Kreisberg
Žánr: Drama, Akční, Dobrodružné, Fantasy, Sci-fi

Hlavní obsazení: Grant Gustin (Barry Allen / Flash), Jesse L. Martin (Joe West), Tom Cavanagh (Harison Wells), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Candice Patton (Iris West), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Rick Cosnett (Eddie Thawne)
 
Popis: Barry Allen je asistent soudního vyšetřovatele z Central City, který přicestoval do Starling, aby zde vyšetřil sérii nevysvětlitelných loupeží, jež mohou mít spojení s tragickou událostí z jeho minulosti. Jakožto milovník komiksů je Barry přímo posedlý Arrowem a práce s Oliverem a Felicity na vyřešení zločinu ho nevědomky zatáhla do nebezpečného světa Strážce. Prozatím jen několik blízkých přátel a společníků ví, že Barry je doslova ten nejrychlejší člověk na planetě. Leč nebude to dlouho trvat a celý svět se dozví, že se z něho stal Flash. (zdroj: serialzone)

Co na to já?


zdroj
Minule jsem vás lákala na seriál Arrow, tak dneska vás budu lákat na jeho mladšího brášku - Flashe. Hned od začátku, když tvůrci Arrowa oznámili, že vyvijí spin-off, jsem věděla, že si Flashe pustím, protože bude s Arrowem úzce souviset a události se budou propojovat. Když jsem se ale začala dívat, ihned se můj pohled změnil. Už jsem na něj nekoukala jen proto, že patří k Arrowovi. Teď na něj koukám, protože mě nesmírně baví a to dokonce víc než samotný Arrow. Je to nabité akcí a hlavně se narozdíl od svého "staršího bráchy" nebojí humoru. A já humor zbožňuju! (Samozřejmě, že v Arrowovi taky najdete vtipné pasáže a hlášky, ale ve Flashovi jich je mnohem, mnohem víc.) Hlavní postava je opravdu neskutečně sympatická a Grant Gustin hraje Barryho perfektně - a to jsem se po oznámení obsazení jeho role opravdu bála, protože jsem ho znala jen ze seriálu Glee, který neberu zrovna moc vážně, takže jsem byla trochu skeptická, jak se Grant této role zhostí. Bála jsem se úplně zbytečně, on je dokonalý Barry!




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. Super-hrdinové, to není moc nic pro mě, ale dám to jako typ kamarádce, ta bude nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v superhrdinech taky nijak nevyžívám, třeba komiksy mě neberou vůbec, ale tyhle sériály mě opravdu baví :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)