29. července 2015

středa, července 29, 2015
8 komentářů štítky

 Mám tu další balíček s recenzním výtiskem od nakladatelství Beta :)


 Ta obalená krabice lepící páskou je sice zatraceně bytelná, že se po cestě nezničí, ale docela by bodlo, kdybych se pak do ní dostala já! :D Vážně jsem bojovala, abych ji otevřela.


A tady už je kniha Nepoučitelná. Právě čerstvě vychází, takže jsem na ni nečetla ještě žádný názor a nevím, co si o ní myslet, ale ráda se nechám překvapit :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Ta obálka je hezky barevná :) Jinak jsem zvědavá, co na ní řekneš a samozřejmě, přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi barevně moc líbí :) Díky, taky jsem zvědavá.

      Vymazat
  2. Knížku neznám ani mě moc nezaujala, ale snad se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě podle obálky zaujala a anotace mi zněla celkem dobře, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším :) Díky.

      Vymazat
  3. Zajímavá kniha. Těším se na recenzi :).

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka je moc pěkná, snad i obsah bude. Těším se na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze by mohla být snad ve středu :) A mně se kniha líbila moc!

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)