19. července 2015

neděle, července 19, 2015
4 komentáře štítky
zdroj
Název: The Blacklist (Černá listina)
Země původu: USA  
Roky vysílání: 2013 - ???? 
Domovská stanice: NBC
Tvůrce: Jon Bokenkamp
Žánr: Drama, Krimi, Thriller

Hlavní obsazení: James Spader (Raymond 'Red' Reddington), Megan Boone (Elizabeth 'Liz' Keen), Diego Klattenhoff (Donald Ressler), Harry Lennix (Harold Cooper), Amir Arison (Aram Mojtabai), Ryan Eggold (Tom Keen), Parminder Nagra (Meera Malik), Mozhan Marno (Samar Navabi)

Popis: Po celá desetiletí byl bývalý vládní zmocněnec Raymond, přezdívaný Red, Reddington jedním z nejhledanějších zločinců. Zprostředkovával práci pro nejhorší gaunery po celém světě. Teď se však bez viditelné příčiny vzdal a přišel s nabídkou, která se neodmítá. Pomůže FBI dopadnou teroristu Ranka Zemaniho, o kterém se dlouho myslelo, že je mrtvý. Má jedinou podmínku. Bude mluvit jedině s Elizabeth Keenovou, mladou profilovačkou u FBI, která teprve nedávno vyšla z Quantica. Pro Liz to je přímo pekelný první den v práci. Proč si Red vybral ji? Má snad nějaká tajemství? Nebo vazby na Reda či Ranka? Otázky začínají být čím dál tím palčivější, když Red odhalí, že Ranko nebyl jediný zločinec, kterého se rozhodl pomoci FBI vydat. Má jich celý seznam a všechny je pomůže chytit, když s ním i nadále bude spolupracovat Liz. A tak ji Red nenápadně začne učit myslet jako zločinci a vidět všechno v širších souvislostech, ať už se to Liz líbí nebo ne... (zdroj: serialzone)

Co na to já? 
zdroj
Seriál Blacklist mi byl už asi dva roky doporučován kamarádkou. Pokaždé, když jsem po ní chtěla, aby mi nadhodila nějaký seriál, kterým bych se zabavila, byl Blacklist na prvním místě. Já se mu ale celou dobu vyhýbala, protože mě vůbec nelákal. Pak ale přišla na začátku prázdnin nuda a já si řekla, že to teda zkusím. A naprostá bomba! Během týdne jsem zhlédla obě série a nešťastně se rozhlížím po přídavku. Už aby začala třetí série! Je to opravdu nesmírně akční seriál, u kterého nikdy nevíte, co přijde. A to myslím vážně! Je tam jeden šok za druhým, příběh je opravdu zapeklitý a zamotaný, takže vás přinutí vymýšlet všechny možné konspirační teorie, které budou postupem času padat jako mouchy. A tohle já vážně miluju! Zbožňuju, když jsem překvapená, což se Blacklistu daří perfektně. Pokud seriál neznáte nebo se vám do něj stejně jako mě nechce, zapřísahám vás, zkuste alespoň pilot. Jestli se vám líbit nebude, tak to holt není váš žánr, ale za zkoušku nic nedáte. Mě chytnul okamžitě :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Hm, to nezní vůbec špatně, děkuji ti za typ, asi to zkusím a uvidíme. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus :) V poslední době mě nic nenadchnulo tolik jako právě Blacklist :)

      Vymazat
  2. Po dlouhé době jsi se opět trefila do něčeho, na co nekoukám :D Ale bohužel v poslední době vůbec na seriály nemám čas...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, to já taky ne :D Malovala jsem si, jaký budu mít o prázdninách čas, když nebude škola, a ono je to snad ještě horší :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)