2. července 2017

Název: Poušť v plamenech
Žánr: Fantasy, Young adult
Díl: 
Poušť v plamenech #1
Počet stran: 288
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: CooBoo

Anotace: Amání je neohrožená pistolnice a osud pouště jí leží v rukou. Pouštnímu národu země Mirádži vládnou smrtelníci, ale v divokých, holých pustinách se pořád potulují mystická stvoření z dávných pověstí a někde prý stále čarují i samotní džinové. Na městečku Prachov ale nic mystického ani magického není a Amání se už nemůže dočkat, až z něj zmizí. Jestli zde zůstane, jejím osudem je skončit „buď provdaná, nebo mrtvá“, takže se Amání hodlá z Prachova dostat za pomoci své ostré mušky. Když se na střelecké soutěži setká s Jinem, tajemným a neskutečně přitažlivým cizincem, usoudí, že našla ideální únikovou cestu. Ale za celé roky, kdy fantazírovala o útěku z domova, se jí určitě nesnilo, že odsud uteče před vražednou sultánovou armádou s uprchlíkem hledaným za velezradu na mytickém koni. A určitě nečekala, že se do toho uprchlíka zamiluje… nebo že jí mladík pomůže odhalit mocnou pravdu o tom, kdo Amání opravdu
je.



Recenze napsána pro ČBDB, kde si ji taky můžete přečíst.


Úryvek:
Uvědomila jsem si, že mi šemag visí volně kolem krku a mám rozevláté vlasy, takže jsem znovu za holku. Za holku v klučičích šatech. Začala jsem si znovu omotávat tvář. Jen co jsem se do toho pustila, ovinula se mi kolem pasu něčí paže a na ústa se mi přilepila něčí dlaň. Můj útočník mě vyvlekl z davu a přitiskl mě ke stěně mezi dvěma kavalci.
Vzhlédla jsem přímo do páru cizokrajných očí.
„Holka,“ řekl Jin a stiskl mě ještě pevněji, „ty jseš teda opravdu kvítko.“
Panika mě opustila. Jin se sice možná netvářil, jako by ke mně v tu chvíli choval nějak zvlášť pozitivní city, ale pořád to bylo lepší, než kdyby mě chytil jeden z vojáků. Strčila jsem do něj a jeho ruka se mi odtáhla od úst. „Budu to brát jako kompliment, jestli ti to nevadí. Co ty tady děláš?“
„Hledám tě po celým vlaku, zatraceně,“ odpověděl a v hlavě mu zněla úleva.
„No, úplně vpředu jsi nebyl,“ řekla jsem.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Super recenze, vážně se na knížku těším a věřím, že mě určitě nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze, kniha vypadá hodně zajímavě... :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná recenze :) Na knihu se chystám, beru si ji sebou na dovolenou :) Třeba mi to saharské prostředí pomůže se do knihy pořádně vcítit :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)