5. července 2017

středa, července 05, 2017
6 komentářů štítky
Červen skončil a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála: 

velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:


V červnu jsem měla narozeninovou oslavu, takže jsem spoustu knih dostala. Kvůli tomu jsem si původně nic koupit nechtěla, ale nakonec jsem se rozhodla, že se odměním za úspěšné zvládnutí prvního ročníku na škole. Objednala jsem si Korunu, zakončení Selekce od Kiery Cass, a Gaiin štít, abych měla doma celou dosavadní sérii Kroniky železného druida od Kevina Hearneho.

Knihy, jaké jsem dostala:


Tady už je ta zmíněná narozeninová nadílka, kterou jste už u mě ovšem mohli vidět. Dostala jsem první čtyři díly Kronik železného druida, Královnu ohně, Bronzový klíč, Neobyčejné a sběratelské vydání Odkazu dračích jezdců.


Dále jsem pak dostala recenzní výtisk Poušť v plamenech od portálu ČBDB (recenze zde) a na návštěvě u Ailin jsem s ní provedla knižní výměnu a odvezla si domů Na půl cesty do hrobu.

Všechny knihy pohromadě:
  

A tady už jsou všechny ty kousky pohromadě. Jejich konečný počet je 12.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Ke knihám gratuluji, jsou to samé zajímavé knihy... Přeju příjemné čtení a budu se těšit na tvé hodnocení... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásne kúsky, určite veľmi pekne doplnia tvoju knižnicu :-)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)