10. července 2017

pondělí, července 10, 2017
16 komentářů štítky
Poctivě plním svou druhou knižní výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 70 knih, a právě jsem dosáhla šesté desítky, takže bych řekla, že se mi daří víc než dobře. Pojďme se tedy podívat na další desítku knih, co jsem v letošním roce přečetla.


51Halt v nebezpečí - John Flanagan (432 stran) - červen, čteno poprvé, 5/5
52. Císař Nihon-džinu 
- John Flanagan (474 stran) - červen, čteno poprvé, 4/5
53. Poušť v plamenech - Alwyn Hamilton (288 stran) - červen, čteno poprvé, 4/5
54. Ztracené příběhy - John Flanagan (408 stran) - červen, čteno poprvé, 5/5
55. Královská hraničářka - John Flanagan (456 stran) - červen, čteno poprvé, 4/5
56. Cinder - Marissa Meyer (400 stran) - červen, čteno poprvé, 5/5
57. Scarlet - Marissa Meyer (456 stran) - červen, čteno poprvé, 5/5
58. Cress Marissa Meyer (616 stran) - červen, čteno poprvé, 5/5
59. Nejkrásnější Marissa Meyer (192 stran) - červenec, čteno poprvé, 3/5
60. Winter Marissa Meyer (768 stran) - červenec, čteno poprvé, 5/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Čteš jako o závod :)Pěkné skóre :) Na Měsíční kroniky a Poušť v plamenech se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám absťák. :D Ve školních měsících stíhám jen knihy do školy. :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. To jo, ale to musím číst, protože mám hodně povinné četby do školy. :D Tak si teď hýčkám nervy svými vlastními knížkami. :D

      Vymazat
  3. Gratuluju! A jsem moc ráda,žes konečně zdolala Měsíční kroniky a líbily se ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čekala, až budu mít celou sérii kompletní, když jsem slyšela, jak je to návykové. :D Takže proto tak pozdě.

      Vymazat
  4. Já mám zatím jen 29.kousků.. :D A safra, stydím se.. :( :D

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestyď se. :) Důležité je, že tě čtení baví. Na množství nezáleží. ;)

      Vymazat
  5. Páni, za červen jsi toho stihla přečíst opravdu spoustu a samá vysoká hodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je snad první blog, kde v červnu se četlo více než obvykle. :D Jen tak dál :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, musela jsem ukojit svůj hlad po tom půstu, co jsem měla o zkouškovém. :D

      Vymazat
  7. Obdivuji tvoje čtecî tempo. A navíc takové bichle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, teď jsem měla na ty bichle takové "štěstí". :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)