11. srpna 2015

úterý, srpna 11, 2015
4 komentáře štítky

 Dorazil mi první balíček s recenzními výtisky od Fragmentu pod štítem Albatros Media. Moc jsem se na něj těšila! :) Jsou to dvě knihy a nejsou to poslední dva díly ze série Bohové Olympu, jak by mohl někdo očekávat (čeká se totiž na dotisk, takže do té doby mám utrum :D).


 Ten, kdo knížku zná, už určitě musí vědět, co za sérii jsem si to nechala poslat :)


Dostala jsem chuť na nějakého domácího autora a moje volba nakonec padla na Michaelu Burdovou, od které jsem už četla Volání sirény. Jsem zvědavá, jak se popasovala s vlkodlaky :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Na tuhle autorku se také chystám :D Takže za mě to jsou moc pěkné přírůstky a přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Její knihy jsou rozhodně pro mladší čtenáře, ale i tak doufám, že si čtení užiju.

      Vymazat
  2. Od této autorky jsem četla zatím jen Poselství jednorožců, ale kniha se mi líbila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna na Jednorožce se nechystám, ale jsem ráda, že se ti kniha líbila ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)