12. června 2015

pátek, června 12, 2015
2 komentáře štítky

Ahojky! :) Hádám, že všichni znáte projekt Zpěvavé léto, ale pro případ, že ne, hned Vám to vysvětlím. Projekt začala Syki z Knižního doupětě a jde o to, abyste si u ní vybrali obrázek jedné sýkorky s číslem knih, které chcete za léto přečíst - od začátku června do konce srpna.

Tento článek se bude postupně aktualizovat, abyste viděli můj postup a zároveň je mým úkolem ke každé knize přidat píseň, která se k ní podle mě hodí, a hodnocení.

Původně jsem se neplánovala přihlásit, protože i když jsem se na prázdninové čtení strašně moc těšila, nebudu na něj mít skoro čas, protože budu mít brigádu s dvanáctihodinovými směnami (což je šílený žrout času) a taky se budu muset začít učit na maturitu, která mě čeká příští rok. Plánuju si začít zpracovávat maturitní témata do dějepisu a taky budu muset dočíst pár knih z povinné četby, které mi ještě zbývají.

Nakonec jsem si ale řekla, že se nebudu omezovat a budu dělat i to, co mě baví, takže jsem se rozhodla přihlásit :) Vybrala jsem si sýkoru lužní s číslem 15. Normálně bych si klidně vzala to nejvyšší číslo (35), ale jak jsem řekla, nebudu na tom s časem valně a i s tímhle číslem budu mít co dělat, abych to stihla. Tak mi držte palce :)


Seznam přečtených knih:
  1. Bohové Olympu: Proroctví (Rick Riordan); 5/5; Lost without you (Delta Goodrem)
  2. Bohové Olympu: Neptunův syn (Rick Riordan); 4/5; Ships in the night (Mat Kearney)
  3. Ententýky (M. J. Arlidge); 4/5; My songs know what you did in the dark (Fall Out Boy)
  4. Bohové Olympu: Znamení Athény (Rick Riordan); 5/5; Young volcanoes (Fall Out Boy)
  5. Ostrov lhářů (E. Lockhart); 4/5; We're All Liars (Sent By Ravens)
  6. Fangirl (Rainbow Rowell); 5/5; Someone like you (The Summer Set)
  7. Kukačka (Karolina Limrová); 4/5; Paparazzi (Lady Gaga)
  8. Hell Boys (M. T. Majar); 4/5; A beautiful time (Tamee Harrison)
  9. Pět (Ursula Poznanski); 5/5; Flares (The Script)
  10. Armagedon ve slevě (Seanan McGuire); 3.5/5; Burn (Ellie Goulding)
  11. Šachovnice bohů (Richelle Mead); 4/5; Thanks for the memories (Fall Out Boy)
  12. Škola dobra a zla (Soman Chainani); 3/5; Right here (Ashes Remain)
  13. Příliš mnoho Kateřin (John Green); 4/5; Hero (Regina Spektor)
  14. Nepoučitelná (Leah Raeder); 5/5; Forbidden love (The Darkness)
  15. Město z kostí (Cassandra Clare); 5/5; Heart by heart (Demi Lovato)
  16. Syn pekel: Vlčí krev (Michaela Burdová); 4/5; Monster (Skillet)
  17. Syn pekel: V moci démonů (Michaela Burdová); 3/5; Demons (Imagine Dragons)
  18. Hodná holka (Mary Kubica); 4/5; Apologize (Timbaland ft. OneRepublic)
  19. Selekce (Kiera Cass); 5/5; Unconditionally (Katy Perry)
  20.  


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

  1. Bohy Olympu bych si ráda přečetla hrozně se těším na ten příběh. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti líbil Percy, tak se do Bohů určitě pusť, mně se líbí dokonce ještě víc :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)