23. června 2015

úterý, června 23, 2015
4 komentáře štítky

Úterní meme, které pořádá Should Be Reading. O co se jedná?

  • Vezměte knihu, kterou momentálně čtete.
  • Otevřete ji na libovolné stránce.
  • Napiště dvě teaserové věty bez spoilerů.
  • Sdílejte název knihy a autora.

Kukačka  
Karolina Limrová

Vysnila jsem si deset různých scénářů, ve kterých pokaždé figuroval krásný dům, veliký pes a písečná pláž. (~ str. 52)

Slunce pralo do té promáčené džungle, a jak se odpařovala voda, vzduch málem zkapalněl. (~ str. 163)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Hm, takhle mě kniha moc nezaujala, ale počkám si na recenzi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych po ní normálně asi taky nekoukala, ale znám autorku z webu, kam píšu povídky, takže jsem se na ni moc těšila a zatím se mi opravdu hodně líbí :)

      Vymazat
  2. Jé, hned bych si Kukačku přečetla znova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si zase nejradši namlátila, že jsem si ji vlastně koupila teprve nedávno a ne hned, co vyšla, protože je naprosto dokonalá! :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)