11. června 2015

čtvrtek, června 11, 2015
4 komentáře štítky
zdroj
Název: Once upon a time in Wonderland
Země původu: USA
Roky vysílání: 2013 - 2014
Domovská stanice: ABC
Tvůrci: Edward Kitsis, Adam Horowitz, Zack Estrin, Jane Espenson
Žánr: Drama, Fantasy, Dobrodružné, Romantický, Mysteriózní

Hlavní obsazení: Sophie Lowe (Alenka), Peter Gadiot (Cyrus), Michael Socha (Srdcový kluk - Will Scarlet), Emma Rigby (Červená královna), Naveen Andrews (Jafar), John Lithgow (Bílý králík)

Popis: Mladá a krásná Alenka vypráví v době viktoriánské Anglie příběh o podivném místě, který se nalézá na druhé straně králičí nory. Neviditelná kočka, housenka kouřící vodní dýmku a hrací karty, které umí mluvit, to jsou jen jedny z mála nadpřirozených bytostí, které potkala při svém neuvěřitelném dobrodružství. Samozřejmě tato problémová dívenka musí být blázen a její doktoři se ji snaží vyléčit metodou, která jí pomůže na všechno zapomenout. Ve chvíli, kdy Alenka bude připravená zbavit se oněch vzpomínek, především té nejbolestivější o džinovi, do kterého se zamilovala a kterého ztratila navěky – pohledného a záhadného Cyruse. Alenka však v hloubi srdci ví, že kouzelná země je opravdu skutečná. V té chvíli se objeví zatrpklý Srdcový spodek a velmi přesvědčivý Bílý králík, kteří se ji pokusí zachránit před tímto nešťastným osudem. Trojice se společně vydává skrz králičí noru zpátky do země zvané Říše divů, kde se nemožné stává skutečností. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Seriál Once upon a time jsem vám tu už doporučovala, takže samozřejmě nesmí chybět ani jeho kratičký spin-off zaměřený na Alenku v Říši divů. Někdo to možná víte, někdo ne, ale já jsem veliký milovník Alenky v Říši divů. Sice jsem ještě nečetla původní knihu, ale chystám se na ni. Za to jsem ale četla převyprávění, viděla pohádky a filmy a jsem do ní opravdu zamilovaná. Tenhle seriál na tom není jinak. Setkala jsem se se spoustou názorů, že je to proti mateřskému OUaT dost chabé, ale mě se to snad normálně líbilo i víc. Možná na tom má podíl, že má seriál jen pár epizod, takže v podstatě neměli tvůrci čas nic zkazit. Je to takový krásný pohádkový příběh se skvělými postavami. Alenka je silná, jak by hlavní hrdinka měla být, Cyrus sladký, Will naprosto dokonalý a pokaždé mě rozesmál, Jafar je skvělým záporákem a Červená královna opravdu překvapivou postavou. Tahle minisérie se mi vážně moc a moc líbila a určitě si ji zase někdy pustím znovu. Kdo tedy koukáte na mateřský seriál, určitě se pusťte i do téhle jednohubky. A kdo na něj nakoukáte, stejně se do Alenky můžete pustit, protože do původního seriálu nijak nezasahuje a nepotřebujete znát podronosti :)



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Alenku take zboznuji, ale na serial jsem necetla moc super nazory, takze me tolik nelaka. Ale Once upon a time miluji :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím se nenech odradit :) Já na to taky četla vesměs negativní názory, ale podívala jsem se na to a byla jsem nadšená. Tenhle seriál je takový pohádkovější a to se mi líbí :)

      Vymazat
  2. Tak tenhle seriál jsem neviděla, ale jednu dobu jsem koukala na Once upon a time, dokoukala jsem to asi do 2. série a od té doby si neustále říkám, že to jednou budu muset dokoukat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bys měla ;) Od příchodu postavy Hooka je to dokonalost (zvlášť, když se stal hlavní postavou - ve třetí sérii :))

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)