13. května 2017

sobota, května 13, 2017
10 komentářů štítky
zdroj: readingicon.com
Duben skončil a já vám přináším své nové přírůstky do knihovny. Jako obvykle z nich mám nesmírnou radost. Zajímá vás, co je u mě nového?

Knihy, jaké jsem vyhrála: 

velké prd :D

Knihy, jaké jsem si koupila:

Protože mě v květnu čekal Svět knihy, opět jsem se dokázala udržet a nic si v dubnu nekoupila. Věděla jsem, že si to v květnu vynahradím. :D

Knihy, jaké jsem dostala:


Co se týče recenzních výtisků, tak ty jsem obdržela tři a všechny jsou od portálu Fantasya. Jako první mi dorazil Ostrov strachu (recenze zde), pak to byl Dotek vetřelce (recenze zde) a nakonec Dvůr mlhy a hněvu, který už mám sice přečtený, ale recenze zatím ještě na světě není. Snad brzy. :)

Všechny knihy pohromadě:
  

Konečný počet dubnových kamarádů je tedy 3. :)


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Páni, Dvůr mlhy a hněvu je tedy pořádná bichle ^^ :D Ještě jsem se nedostala ani k prvnímu dílu, ale snad o prázdninách se ke knize dostanu! :)
    Budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to opravdu pořádná bichle, byla jsem přesvědčená, že to budu číst dva týdny, ale za čtyři dny jsem měla dočteno, je to hodně návyková knížka. :D

      Vymazat
  2. Je super, že si sa dokázala udržať a nekúpiť si žiadnu knihu - na Svete kníh si to určite vynahradíš, už som zvedavá na nové prírastky :D Na túto sériu od Sarah J. Maas sa chystám, u nás nedávno vyšla jednotka tak snáď sa k nej onedlho dostanem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tak nějak celkově tento rok s nakupováním knih snažím držet, protože to číslo nepřečtených knih v mé knihovně děsivě roste. :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné kousky :) Já se v dubnu taky snažila krotit kvůli Světu knihy. A z něj jsem odešla právě se sérií Dvůr trnů a růží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl byl slabší, ale ten druhý naprosto boží, tak snad se ti bude série líbit. :)

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky :) Dvůr ti hrozně moc závidím, musím si ho brzy také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr je boží, určitě ho moc dlouho neodkládej. ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)