1. května 2017

pondělí, května 01, 2017
10 komentářů štítky
Knižní shrnutí jsem si čmajzla u Knižního světa.

Duben je u konce a já jsem tu s dalším Knižním shrnutím, kde pěkně shrnu, jaké knihy jsem to vlastně v posledním měsíci přečetla a jak si u mě jednotlivé knihy stály. Tak pojďme na to. :)


Počet přečtených knih: 9

Celkový počet přečtených stránek: 2426

Nejčtenější nakladatelství: ...




Autor měsíce: Kerstin Gier. Mám ji moc a moc ráda! :)

Kniha měsíce: Vzhledem k autorovi měsíce asi nebude překvapením, když zvolím 
Třetí stříbrnou knihu snů. Oproti předchozím dílům se mi sice zdálo, že je kniha ještě víc přizpůsobena mladším čtenářům, ale i tak jsem si čtení užila. 

Nejhorší kniha měsíceEklogy a písně od Jaroslava Vrchlického, mě ta poezie zkrátka nebaví. :D

 
Mužská postava měsíce: Jeff Martini z Doteku vetřelce. Na začátku mi sice lezl trochu na nervy, ale nakonec si získal i mě, nejenom hlavní hrdinku.

 
Ženská postava měsíce: Tentokrát pro mě žádná ženská hrdinka nebyla ničím speciální, takže jsem si dala ententýky dva špalíky a padlo to na Liv Silberovou z Třetí stříbrné knihy snů.


Záporák měsíce: Ta totální čůza z Kuřete melancholik. Musím říct, že tahle kniha pro mě byla opravdu hodně silná a nemohla jsem uvěřit, že by nějaká žena dokázala být takhle krutá a vyloženě utýrat malého chlapce jen proto, že není její vlastní. Fakt děs.

 
Pár měsíce: Kitty & Jeff z Doteku vetřelce, na oba jsem si sice musela chvíli zvykat, ale společně jim to moc sluší. :D


Překvapení měsíce: Určitě Kuře melancholik. Ten příběh mě opravdu dostal...

 
Zklamání měsíceBohužel musím napsat Ostrov strachu. Kniha se mi líbila, netvrdím, že ne, a četla jsem v dubnu mnohem horší kousky, ale to byla všechno povinná četba, od které jsem čekala, že mě nebude bavit. Od Ostrova strachu jsem na druhou stranu čekala něco trochu víc.


Nejhezčí obálka měsíce: Třetí stříbrná kniha snů, tady není co řešit.

Nejhorší obálka měsíce: Eklogy a písně. To žádnou obálku vlastně ani nemá. :D

 
Nejsympatičtější postava měsíce: 
Henry z Třetí stříbrné knihy snů, ten kluk byl sympaťák už od své první scény v prvním díle.
 
Nejotravnější postava měsíce:
 Tchyně Kaliby z Kalibova zločinu, ta baba byla fakt příšerná...


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Devět knih je moc pěkné číslo. Nic z těhle jsem nečetla, ale série Stříbrných knih snů vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsi Drahokamy od Kerstin Gier? Pokud se ti líbily, tak se určitě pusť i do Stříbrné knihy snů. ;) A pokud jsi je nečetla, tak můžu jedině doporučit, Drahokamy jsou ještě lepší než tahle snová trilogie. :)

      Vymazat
  2. pekny seznam :-) ja cetla jen dve knihy z tveho seznamu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stříbrná a Ostrov, že? Myslím, že jsem u tebe viděla recenze. :D

      Vymazat
  3. Krásné čtecí skóre :) Koukám, tady se čte klasika k maturitě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, maturitu už mám za sebou, tady se čte klasika ke zkoušce na vejšce. :D

      Vymazat
  4. Hej, jak se ti Dotek vetřelce líbil? Já jsem si to původně chtěla koupit, ale když jsem viděla, jakou tomu Fantom Print nakonec dal obálku, tak už to nechci. :D Nicméně kdyby to obsahově bylo jó dobrý, tak to možná omrknu. :D :)
    Na Třetí stříbrnou se moc těším! Budu pořizovat na Světě knihy, teda jestli tam na mě zbude. :D A dost možná si ji i v květnu přečtu - přece jenom něco podobně oddechového se na zkouškové hodí. :D :)
    No a tu povinnou si užívám asi podobně jako ty. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda musím říct, že se mi ta česká obálka líbí víc než ta americká, takže já jsem spokojená. :D Ale jinak to žádný zázrak není, za mě lepší průměr, ale určitě okouknu i další díly, to ne že né.
      A však určitě, o zkouškovém to nějakou oddechovku chce. :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)