9. srpna 2016

úterý, srpna 09, 2016
16 komentářů štítky
Poctivě plním svou úplně první výzvu, ve které jsem si dala za cíl přečíst 60 knih a právě jsem dosáhla padesátky, takže bych řekla, že se mi daří dobře. Pojďme se tedy podívat na další desítku knih, co jsem v letošním roce přečetla.


41. Indigové kouzlo - Richelle Mead (328 stran) - červenec, re-reading, 5/5
42. Ohnivé srdce - Richelle Mead (352 stran) - červenec, čteno poprvé, 4/5
43. Rocková hvězda - Kylie Scott (328 stran) - červenec, čteno poprvé, 3/5
44. Stříbrné stíny - Richelle Mead (368 stran) - červenec, čteno poprvé, 4/5
45. Rubínový kruh - Richelle Mead (336 stran) - červenec, čteno poprvé, 4/5
46. Učedník - Taran Matharu (320 stran) - červenec, čteno poprvé, 2/5
47. Tajuplná žena - Nora Roberts (440 stran) - červenec, čteno poprvé, 4/5
48. Kostičas - Samantha Shannon (480 stran) - červenec, čteno poprvé, 4/5
49. Vidořád - Samantha Shannon (519 stran) - červenec, čteno poprvé, 5/5
50.
Kafe a cigárko - Marie Doležalová (264 stran) - červenec, čteno poprvé, 4/5


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



16 komentářů:

  1. Pěkně ti to jde od ruky :) Další desítku budeš mít raz dva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji skoro mám, jen extrémně nestíhám psát recenze, tak mi vždycky dlouho trvá, než tu desítku přidám :D

      Vymazat
  2. I když jsem ještě Pokrevní pouta nečetla, tak už mohu říci, ze budou dokonalé, protože prostě Richelle Mead :D
    Na Kosticas se chystám už taky nějakou dobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PP na VA rozhodně nemají, ale i tak se mi moc líbily, takže se těš :)

      Vymazat
  3. Ty jedeš jak drak! Určitě to dotáhneš i na 80! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám skoro 60, takže 80 dám určitě :D Líbilo by se mi 100, ale to si moc nevěřím, takže uvidím :D

      Vymazat
  4. Fíha, to je mazec! :D. Já jsem v četbě strašně pozadu (Ty víš proč), takže budu ráda, když za ten rok těch 50 knih dám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dáš! :) Praxe ti za chvíli končí, pak už budeš mít čas :)

      Vymazat
  5. Páni, ty jedeš! Úžasné! :D :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulace :)) Čteš rychle jako blesk :) Už jsi mě předběhla :) Tak hezké čtení a jentak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vynahrazuju si to, jakmile začne škola, tak opět zpomalím. A obávám se, že rapidně :D

      Vymazat
  7. Tak to mas super. Takovy cislo. Ja nemam jeste ani 40

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)