2. března 2015

pondělí, března 02, 2015
4 komentáře štítky

Ahoj všichni! Dneska mi přišel balíček s recenzním výtiskem. I přesto, že se nejedná o můj první výtisk, jde o můj první unboxing, protože jsem ty ostatní pokaždé zapomněla nafotit. Tak snad na to už zapomínat nebudu a budu se vám moct s novými knížkami chlubit :) Takže zajímá vás, co jsem tentokrát dostala?



Hádám, že tady ještě nikdo netušíte, o jakou knížku se jedná.


Tady už je to téměř jasné, protože nápis se dá přečíst :)


A tady už samozřejmě všichni víte :) Knihkupectví dobre-knihy.cz mi zaslalo recenzní výtisk hororu Ti za řekou, za což jim opravdu děkuju! Jsem vážně zvědavá, jestli se budu opravdu bát, protože jsem momentálně v náladě, kdy by se mi strach u knížky moc líbil :)

A tady je ještě bonus, o který se postarala moje drahá maminka, která mi pořídila Destrukční deník. Díky, mami!




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Tuhle knihu vůbec neznám, ale Destrukční deník (jak už určitě víš) zbožňuju a vyplňuju, kdy můžu :) Doufám, že se i Ty na blogu podělíš o fotky svých výtvorů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o knize předtím taky neslyšela, ale měla jsem chuť na horor, tak jsem po ní sáhla :)

      Vymazat
  2. Tak Ti za řekou vůbec neznám, a jakmile jsem si přečetla "horor", bylo mi jasné, proč :D Já mám Destrukční deník objednaný, takže teď jen netrpělivě vyhlížím pošťáka :D Poděl se pak o fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji předtím neznala :) A fotky uvidím až později, podle toho, jak ty moje výtvory budou vypadat :D

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)