11. března 2015

středa, března 11, 2015
10 komentářů štítky

Jsem tady s mým dalším výtvarným dílem :D Je to jenom jedna stránka, ale jinak jsem toho od minule udělala víc. Akorát instrukce, do kterých jsem se pustila, jsou pro mě běh na dlouhou trať, jako třeba polepit stránku lepkavými věcmi, polepist ji písmeny W (najít W v českých časopisech nebo novinách je fakt výkon!) nebo třeba nalepovat na stránky samolepky z ovoce. Ani jedno z toho ještě nemám hotové, protože to dělám postupně, když se mi něco z toho naskytne, ale jednu stránku se mi přeci jenom podařilo vyrtvořit :)


Našla jsem doma samolepku s rybičkou, kterou jsem ihned lípla do Destrukčního deníku. Plave ryba? Plave. Takže byla naprosto ideální pro splnění této instrukce. Potom jsem si ještě spíše jenom pro radost namalovala na vedlejší stránku mořskou pannu. Tu ale berte s rezervou, vím, že je strašná. Od mamky jsem se dozvěděla, že je nějaká baculatá a má místo ruky pahýl, což brácha hned dosvědčil a ještě si přisadil, že to vypadá, jako by jí tu ruku delfín sežral a teď čekal na přídavek :D Ujišťuju vás, že i když to tak možná vypadá, určitě to nebyl záměr, tak morbidní zase nejsem. Tu ruku má zkrátka jenom přehozenou přes ocas dozadu :D



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Náhodou ta mořská panna je super! (až na ten pahýl :D) A vůbec krásný nápad, já tuhle stránku ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D A já vím, já vím, holt jsem amputovala :D

      Vymazat
  2. Myslím že kreslit to já dopadlo by to mnohem hůř! :D Náhodou mě se to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) A myslím, že určitě ne, tvůj Destrukční deník vypadá moc dobře ;)

      Vymazat
  3. Mně se ta kresba líbí :D Pěkné splnění úkolu :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou moc pěkné! A originální! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Haha :D Tiež rozmýšľam, že si tento denník kúpim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho pořiď :) Je to parádní odreagování a je opravdu skvělý ve chvílích, kdy máš špatnou náladu, protože tě deník sám vybízí, abys ho zničila ;)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)