9. října 2016

neděle, října 09, 2016
2 komentáře štítky
zdroj
Název: Sea Patrol (Námořní hlídka)  
Země původu: Austrálie  
Roky vysílání: 2007 - 2011 
Domovská stanice: Nine Network  
Tvůrce: Hal McElroy, Di McElroy
Žánr: Drama

Hlavní obsazení: Ian Stenlake (Mike Flynn), Lisa McCune (Kate McGregor), Matthew Holmes (Chris 'Swain' Blake), Kristian Schmid (Robert 'Ro' Dixon), John Batchelor (Andy 'Charge' Thorpe), Saskia Burmeister (Nikki 'Nav' Caetan), David Lyons (Josh 'ET' Holiday), Jay Ryan (Billy 'Spider' Webb), Jeremy Lindsay Taylor (Pete 'Buffer' Tomashevski), Kirsty Lee Allan (Rebecca 'Bomber' Brown), Nikolai Nikolaeff (Leo '2 Dads' Kosov-Meyer), Conrad Coleby (Dylan 'Dutchy' Mulholland), Danielle Horvat (Jessica 'Gap Girl' Bird)

Popis: Hlídka Australského královského námořnictva na lodi Hammersley, střeží a chrání, čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu a v jakémkoli počasí, moře a území Austrálie. Posádka lodi Hammersley se musí vypořádat nejen s vlastním životem, ale také s černým obchodem, pašováním drog, lidí a nelegálními uprchlíky. (zdroj: serialzone)
zdroj

Co na to já?
Docela by mě zajímalo, jestli tento seriál někdo znáte. Je to už pár let, co jsem na něj poprvé narazila v televizi, a v té době ho dávali ještě na stanici Hallmark, která už před nějakou dobou změnila název. Ve chvíli, kdy jsem na něj koukala, jsem byla ještě dítě, takže absolutně netuším, jak bych se na Námořní hlídku tvářila dnes, ale kdysi mě opravdu hodně bavila. Seriálů o námořnících totiž zrovna moc není, takže jsem si hodně užívala tu originalitu. Bavilo mě každý týden s posádkou řešit nové případy i jejich osobní problémy. Pokud se seriál zase někdy v televizi objeví nebo se mi ho podaří najít někde na internetu online, určitě se na něj mrknu znovu, protože mi docela dost chybí. Měla jsem ho opravdu ráda.


.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



2 komentáře:

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)