21. října 2016

pátek, října 21, 2016
8 komentářů štítky
Všimla jsem si u Lucy Lillianne, že vydává spoustu článků, které slouží k její vlastní orientaci ve své knihovně. Rozhodla jsem se začít s něčím podobným, protože mám doma opravdu hodně sérií a občas se ztracím v tom, jestli už jsou kompletní nebo mi ještě několik dílů do sbírky chybí. Proto jsem si založila rubriku "Kompletní série", kam budu dávat knižní rodinky, které už kompletní mám a nemusím tím pádem hlídat, jak je to s dalšími díly.


Jako první tu mám trilogii Bavettovi. Kateřina Petrusová se sice před pár lety zmínila, že má v hlavě nápad i na čtvrtou knihu o Kevinovi, ale zatím se nic neděje. Pokud k tomu dílu jednou dojde, budu samozřejmě moc šťastná, ale aktuálně jsou Bavettovi pouze trilogií, kterou mám tím pádem kompletní. Mám ji celou přečtenou a naprosto ji miluju!

1) Nebezpečná láska - 2012 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
2) Nepřítel mého nepřítele - 2013 - přečteno a hodnoceno 5 hvězdičkami
3) Zakázaná přitažlivost - 2014 - přečteno a hodnoceno 4 hvězdičkami


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



8 komentářů:

  1. Tuhle sérii jsem ještě nečetla, ale pořád ji všichni chválí :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chválí, protože je naprosto úžasná! :D Rozhodně si ji musíš taky přečíst! :D

      Vymazat
  2. Ta rubrika vůbec není špatný nápad :D Bavettovi jsou skvělí, celá série se mi strašně líbila :)) Naopak asi nejvíc ten poslední díl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Bavettovi jsou zkrátka boží :) A fakt? Mně se třetí díl líbil taky, ale nejvíc rozhodně druhý a první :)

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že se přidáš ;-) jsem zvědavá na další tvé série :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji na čtečce a strašně moc se na ni těším! :3
    Snad se k ní brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)