26. května 2016

čtvrtek, května 26, 2016
4 komentáře štítky
Knižní shrnutí jsem si čmajzla u Knižního světa.

Duben už je dávno u konce a já jsem tu s dalším Knižním shrnutím, kde pěkně shrnu, jaké knihy jsem to vlastně v posledním měsíci přečetla a jak si u mě jednotlivé knihy stály. Stejně jako březen se jednalo o hodně slabý měsíc, protože jsem kvůli maturitě vůbec nečetla, ale nějaké ty knížky jsem přeci jenom zvládla.

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 692

Nejčtenější nakladatelství: ...


Autor měsíce: Karen Sanders. Pro mě naprosto neznámá autorka, ale premiéra s její knížkou mě rozhodně nezklamala.

Kniha měsíce: Zemři se mnou, sestřičko. Vzhledem k tomu, že se jednalo o jedinou knihu, kterou jsem v dubnu přečetla z vlastního rozhodnutí, tak v této kategorii není co řešit. Ty zbylé dvě knihy byly povinná četba.

Nejhorší kniha měsíce: Bez přemýšlení - Hamlet. To byla fakt hrůza, Shakespearovi na chuť asi nikdy nepřijdu.

Mužská postava měsíce: George Stadler ze Zemři se mnou, sestřičko. Sice si mě ničím extra nezískal, ale fakt nemám z čeho vybírat :D

Ženská postava měsíce:
Liz Montariová ze Zemři se mnou, sestřičko. Psychologie mě vždycky bavila, takže jsem si čtení o psycholožce, co se specialozuje na myšlení sériových vrahů, moc užila.

Záporák měsíce: Ten magor ze Zemři se mnou, sestřičko. Jméno spoilerovat nebudu, ale jedná se zkrátka o toho vraha, co všechny zabíjel.

Pár měsíce: Petr a Ester z Romea, Julie a tmy. Možná proto, že se jednalo vlastně o jediný pár, o kterém jsem v dubnu četla, ale stejně na nich bylo něco poutavého. Líbili se mi.

Překvapení měsíce: Romeo, Julie a tma. Myslela jsem si, že to bude další kniha, kterou budu muset přetrpět, ale kupodivu se mi docela líbila.

Zklamání měsíce: Hamlet. Když jsem od Shakespeara četla Romea a Julii, málem jsem u toho umřela, ale řekla jsem si, že mu dám další šanci s Hamletem. Výsledek? Taky hrůza. Shakespeare bohužel není šálek mé kávy.

Nejhezčí obálka měsíce: Zemři se mnou, sestřičko. Obálka mě upoutala hned na první pohled.

Nejhorší obálka měsíce: Hamlet, ale četla jsem hodně staré vydání, tak se není co divit.

Nejsympatičtější postava měsíce: Asi Liz Montairová ze Zemři se mnou, sestričko. Fakt mám pro psychology slabost.
 
Nejotravnější postava měsíce: Hamlet z Hamleta. Při jeho filozofických proslovech jsem měla vždycky chuť vraždit.


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



4 komentáře:

  1. Zemři se mnou, sestřičko vůbec nevypadá zle, že bych se do knihy taky pustila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám thrillery ráda, takže já jsem byla s knížkou moc spokojená :)

      Vymazat
  2. Romeo, Julie a tma je skvělé čtení :) Na Zemři se mnou, setřičko se teprve chystám :)

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)