1. dubna 2016

pátek, dubna 01, 2016
6 komentářů štítky
Knižní shrnutí jsem si čmajzla u Knižního světa.

Březen je u konce a já jsem tu s dalším Knižním shrnutím, kde pěkně shrnu, jaké knihy jsem to vlastně v posledním měsíci přečetla a jak si u mě jednotlivé knihy stály. Předem ale říkám, že je to hodně slabé, protože mám maturitu za rohem, tak čtení vůbec, ale vůbec nestíhám. Tak pojďme na to. :) 

Počet přečtených knih: 3

Celkový počet přečtených stránek: 1144

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo


Autor měsíce: Jandy Nelson. Kdykoliv jindy bych napsala Ricka Riordana, ale protože mě zrovna tahle kniha od něj nebavila, musela jsem ho vyměnit za Jandy, která si mě hned získala. Takový John Green v sukni, jen je na rozdíl od něj obrovská optimistka a pozitivistka :)

Kniha měsíce: Dám ti slunce. Jedna z nejkrásnějších knih, jaké jsem v poslední době četla. Tak úsměvná a pozitivní! Fakt úžasná!

Nejhorší kniha měsíce: Hněv bohů, Ricka Riordana sice miluju, ale tahle jeho série mě vůbec nebaví. :(

Mužská postava měsíce: Morfeus ze Zrcadlení. JÁ-HO-PROSTĚ-MILUJU!!!

Ženská postava měsíce: Jude
Sweetwine z Dám ti slunce. Vzhledem k tomu, že Sadie z Hněvu bohů je fakt otravná a Alyssa ze Zrcadlení je občas taky pěkně na ránu, nemám tu co řešit. Jude mi rozhodně lezla na nervy nejméně :D V kapitolách předtím mi sice nebyla moc sympatická, ale v kapitolách potom byla zlatíčko.

Záporák měsíce: Červená ze Zrcadlení. Sice se z ní zrovna neposadím na zadek, ale vzhledem k tomu, že jsem za březen skoro nic nepřečetla a nemám tudíž z čeho vybírat, si ten titul určitě zaslouží.

Pár měsíce: Upřímně? Nedokážu si vybrat. Snažila jsem se nad tím uvažovat a rozhodnout se jen pro jeden pár, ale nedokázala jsem to. Jude a Oscar z Dám ti slunce si byli prostě souzení a oba jsou fakt neskutečně zlatí, Noah a Brian ze stejnojmenné knihy byli spolu zase strašně roztomilí a krásní, no a pro Alyssu a Morfea jsem měla slabost odjakživa, takže si fakt nevyberu. Žrala jsem je všechny!

Překvapení měsíce: Dám ti slunce. Tušila jsem už dopředu, že se mi bude tahle knížka líbit, ale ani zdaleka mě nenapadlo, že tak moc! Je skvělá!

Zklamání měsíce: Tady nemám opravdu nad čím přemýšlet a říkám Hněv bohů. Tahle série mě strašně zklamala, vůbec mě nebaví. :(

Nejhezčí obálka měsíce: Zrcadlení, bezpochyby. Celá série Šepotání má ty nejhezčí obálky, co znám.

Nejhorší obálka měsíce: Hněv bohů. Ta obálka úplně špatná není, ale protože mám na výběr jen ze tří knih, na nějakou to padnout muselo.

Nejsympatičtější postava měsíce: Oscar R
alph z Dám ti slunce. Ten kluk si mě získal hned, jakmile se objevil na scéně, a moje láska k němu postupem času jen rostla. Takové roztomilé zlatíčko to je!
 
Nejotravnější postava měsíce: Sadie Kane z Hněvu bohů. V prvním díle se dala ještě snést, ale to, co předváděla tady, nemělo obdoby. Jak jen mi lezla na nervy!


Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



6 komentářů:

  1. Na sérii Šepotáni se musím vrhnout, protože mě láká čím dál více! :D :)
    Dám ti slunce také nevypadá špatně :)
    Pěkné shrnutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šepotání určitě zkus a Dám ti slunce je dokonalost, takže to taky :D

      Vymazat
  2. Pěkné knížky, na zrcadlení se strašně těším, i když Morfeuse až tak moc nemusím :) a u Dám ti slunce jsem dlouho váhala, ale po tvém nadšení a přirovnání k Johnu Greenovi si ji asi pořídím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já Morfea žeru, ale chápu, že některým leze krkem :D
      A Dám ti slunce fakt můžu jedině doporučit, je to překrásná knížka :)

      Vymazat
  3. Super článek :D Na Dám ti slunce a Zrcadlení jsem hodně zvědavá, snad se k nim dostanu brzy :D

    OdpovědětVymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)