25. února 2016

čtvrtek, února 25, 2016
10 komentářů štítky
zdroj
Název: Fear the Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce) 
Země původu: USA
Roky vysílání: 2015 - ????
Domovská stanice: AMC 
Tvůrci: Dave Erickson, Robert Kirkman
Žánr: Drama, Horor, Postapokalyptický 

Hlavní obsazení: Cliff Curtis (Travis Manawa), Kim Dickens (Madison Clark), Frank Dillane (Nick Clark), Alycia Debnam Carey (Alicia Clark), Lorenzo James Henrie (Chris Manawa), Elizabeth Rodriguez (Liza Ortiz), Colman Domingo (Strand), Mercedes Mason (Ofelia Salazar), Rubén Blades (Daniel Salazar)

Popis:
Spin-off seriálu The Walking Dead. Příběh je zasazen do Los Angeles a točí se okolo nových postav a dějových linek. Vidíme, jak vypadá zombie apokalypsa v jiných částech země a jak se svět proměnil. (zdroj: serialzone)

Co na to já?
zdroj
Pro ty, co sledují a milují seriál The Walking Dead (jako já), byl od začátku tento spin-off jasnou volbou. Hodně jsem se na něj těšila, protože mě zombíci dost chytli a byla jsem zvědavá, jak si tvůrci pohrají s propuknutím apokalypsy. V původním seriálu se hlavní postava - Rick - probrala v nemocnici ve chvíli, kdy to už venku bylo zamořené mrtvými, takže jsme nemohli sledovat, jak se s tím lidi vypořádávali hned po propuknutí. Teď je tomu jinak. Jsme na úplném začátku a v úplně jiném městě. Hodně lidí si na tento seriál docela stěžuje s tím, že je to nuda, ale mně se líbí. Jasně, není to tak akční jako TWD, ale věřím, že to postupem času přijde. Však jsme na začátku, lidi ještě neví, jak se k živým mrtvým chovat, proto seriál zatím připomíná spíš rodinné drama než boj o přežití. Jsem si ale jistá, že se to později změní. A navíc Frank Dillane, co hraje Nicka? Sakra, ten kluk je pan herec! Opravdu, jeho herecké umění je něco. Toho napůl šíleného feťáka mu naprosto žeru. Už jenom kvůli němu se vyplatí seriál sledovat.
 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This



10 komentářů:

  1. Miluji Živí mrtví, ale tohle mě fakt nudilo, celou sérii se řešily jen rodinné problémy. Samozřejmě na další díly ale mrknu a budu doufat, že to bude lepší.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je to začátek, ta apokalypsa ještě úplně nepropukla, takže já to chápu :) Ale jinak souhlasím, je to mnohem slabší než TWD.

      Vymazat
  2. Ha, tak si se zase jednou trefila do něčeho, na co nekoukám. Kdysi jsem si pouštěla Živí mrtví, ale nedokoukala jsem je. Nedávno jsem přemýšlela nad tím, že bych si je pustila znova, ale nějak z toho sešlo... tak možná v budoucnu... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Živí mrtví jsou boží, ty opravdu můžu doporučit :)

      Vymazat
  3. Já vím, že TWD je v poslední době hodně oblíbený kousek ze seriálového světa, ale upřímně jsem se k němu ještě nedostala, zombíky zas tak moc nemusím, takže ani tento seirál nejspíš nebude ta pravá volba :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, tohle rozhodně není seriál pro všechny, je poměrně brutální, ale já ho miluju :D

      Vymazat
  4. Já jsem prostě na seriály lempl :-D
    Dívám se asi jen na dva-tři seriály,ale teď jsem v soutěži dostala mnoho tipů,takže o zábavu mám na prázdniny postaráno :-D
    Hlavně se chci už konečně začít dívat na TWD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem lempl na filmy. Moc mě neberou :D Zato seriály sleduju jak na běžícím páse. TWD určitě zkus, jeden z mých nej seriálů.
      A jaké seriály mají tu čest být tvými sledovanými? :D

      Vymazat
  5. Zombíky ráda nemám, ale TWD jsem sledovala. Někdy ve čtvrté sérii jsem málem umřela nudou, ale kamarád mě přesvědčil, že to chci dokoukat a poslední série mě docela dost baví. Fear TWD jsem se ještě neodhodlala sledovat, ale možná se do něj taky pustím, když to tady tak čtu :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně TWD hodně baví, ale rozhodně mají slabší i silnější epizody, jako ostatně každý seriál. FTWD je mnohem víc rodinné drama, než zombie seriál, tak uvidíš, jak ti to bude vyhovovat :)

      Vymazat

Máš-li něco na srdci či na jazyku, střílej. Za každý komentář budu vděčná, beru i kritiku ;)